Hier kun je in de wereld van Teen Wolf kruipen. Maak een eigen karakter aan, of speel iemand uit de serie (hiervoor overleg met admins).

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Switch Accounts

Switch Accounts

Deel | 

running with the wolves

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jana Moonstone
Alpha

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-08-17
Leeftijd : 16

Character profile
Name: Jana Moonstone
Relationship:

BerichtOnderwerp: running with the wolves   zo aug 20, 2017 6:26 pm

Jana liep lekker in het bos even weg van alle rommel en gediscussieer van thuis. ze had ondertussen bijna het halve bos door gelopen, en ging even ergens tegen een boom zitten om even na te denken. op een gegeven moment hoorde ze voetstappen, en zag ze dat het de jonge alfa Scott McCall was die ze had ontmoet op school. ze zag dat hij haar niet had gezien of hij ontweek haar dus besloot jana om naar hem toe te lopen en gedag te zeggen. toen ze bij hem was zei ze met een glimlach "hey Scott, jij ook hier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 01-12-15

Character profile
Name: Scott McCall
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   zo aug 20, 2017 7:28 pm

Scott was het bos ingedoken, hij wilde alleen zijn. Hij was zich niet bewust geweest waar zijn voeten hem naartoe leidden. Het was het pad wat hij eens met Allison had bewandeld op haar verjaardag. Toen waren ze nog samen. Het leek al eeuwen geleden, en de problemen toen waren zo simpel geweest. Met zijn gedachten bij Allison, liep hij over het pad heen, niet doorhebbend dat Jana daar was. "Hey Scott, jij ook hier?" Vroeg ze hem, en dat was het moment dat hij realiseerde dat ze daar was. Geweldig, hij wou het niet toegeven, maar hij was haar eigenlijk wel aan het ontwijken geweest. "Eh ja." Mompelde hij niet erg enthousiast.

Laatst aangepast door Scott McCall op ma aug 21, 2017 6:09 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken http://teenwolfnl.actieforum.com
Jana Moonstone
Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   zo aug 20, 2017 8:10 pm

Scott zei een beetje mompelend "eh, ja" Jana's glimlach ging al snel weg door de manier waarop hij had gereageerd "dat was niet erg enthousiast. Is er iets" zei Jana met een beetje bezorgde stem. Ze had het altijd al snel door gehad als er iets was, maar het was eigenlijk best moeilijk bij Scott. Het was de eerste keer dat ze iemand had ontmoet waarvan ze niet zo goed wist wat er aan de hand was, dus had ze het hem maar gevraagd in de hoop dat hij het zou delen ookal kenden ze elkaar echt nog maar net. Ze keek hem bezorgd aan en wachte zijn antwoord een beetje gespannen af.
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   zo aug 20, 2017 8:29 pm

Jana had zijn niet-zo-enthousiaste toon opgemerk en ze vroeg of er wat was. Was er eigenlijk wel wat? Ja hij miste Allison, maar zijn leven ging verder. En ja, soms miste hij haar, maar dat was normaal. Hij schudde zijn hoofd. "Nee, gewoon wat herinneringen." Vertelde hij haar afwezig. Ze hoefde zijn verleden niet te weten, en dat gold ook voor ieder detail uit zijn privéleven. Hij ging met zijn armen op de reling van het bruggetje hangen waar ze op stonden. Het zou nu toch onmogelijk zijn om weg te komen, Jana verder ontlopen zat er vandaag niet meer in.

Laatst aangepast door Scott McCall op ma aug 21, 2017 6:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken http://teenwolfnl.actieforum.com
Jana Moonstone
Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   zo aug 20, 2017 8:46 pm

Scott vertelde haar dat er niets was dat het ging om alleen wat herinneringen "je zat er diep in zeg" zei Jana met een korte glimlach "nou ja het maakt ook niets uit het is je verleden en privéleven dus ik snap wel als je me dat niet wil vertellen" zei Jana een klein beetje teleurgesteld. ze ging gedraaid naast Scott staan en keek naar het water. "we kennen elkaar pas net dus ja" zei Jana naar het water starend. ze dacht aan haar verleden haar ouders die vermoord werden door een boze weerwolf, en aan haar oude vriendje die was weggerend voor haar en later dood werd aangetroffen door de politie. ze kreeg een kleine traan over haar wang, maar veegde die snel weg in de hoop dat Scott het niet had opgemerkt.
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   ma aug 21, 2017 4:28 pm

Jana vertelde hem dat hij er diep in zat, maar dat het haar zaken niet waren. Scott stemde in stilte met haar in. Maar toch kon hij het gevoel niet van zich afschudden dat ze hem op een indirecte manier probeerde te dwingen zijn verleden te vertellen. Iets wat hij niet ging doen. "We kennen elkaar pas net, dus ja." Zei Jana en staarde zelf ook in het water. Scott had niet in de gaten dat een traan over haar wang was gelopen, of dat ze deze weg had geveegd, want hij staarde zelf ook gefixeerd op het water. Hij had geen zin om te praten, hij was hier immers heen gekomen om alleen te zijn met zijn gedachten.

Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   ma aug 21, 2017 5:00 pm

Jana keek even op en zag dat Scott naar het water staarde. ze draaide zich weer terug en keek weer naar het water "dit was de plek waar ik mijn oude vriendje voor het eerst leerde kennen" zei Jana met een beetje een verdrietige stem door de gedachte van net. ze dacht terug aan het tot nu toe mooiste moment van haar leven "maar nu is hij er niet meer" zei ze iets daarna en ze begon zachtjes te huilen, maar veegde het al snel weer weg ze wou niet dat Scott haar zo zou zien. ze was altijd zo stoer en een echte leider geweest, maar zo zag ze er nu helemaal niet uit.
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   ma aug 21, 2017 6:08 pm

Jana vertelde hem dat dit de plek was waar ze haar oude vriendje voor het eerst leerde kennen. Waarom vertelde ze hem dit? Het was niet alsof hij er iets mee te maken had, toch? Of...Zou ze hem leuk vinden? Was dat waarom ze zo bemoeierig en een beetje plakkerig deed? Als snel begon ze te huilen, maar ze veegde het weg. Scott schommelde wat ongemakkelijk op en neer. Hij was niet geïntresseerd in haar, en hij wilde het vertellen, maar dat kon hij nu toch moeilijk doen. Maar hij wilde ook weer niet dat ze valse hoop had, of dacht dat hij haar wel leuk vond. "Luister, Jana. Ik eh, ik weet niet of ik gelijk heb of niet. Maar het komt op me over of je me leuk vind. En ik wil je geen valse hoop geven, dus ik moet wel even zeggen dat ik niet geïnteresseerd ben." Vertelde hij haar ongemakkelijk.

Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   ma aug 21, 2017 6:26 pm

Scott vertelde over dat ze hem misschien leuk zou vinden maar dat hij niet geïnteresseerd was in haar. dit kwam wel even hard bij haar aan zeker nu ze net nare herinneringen had gehad over haar familie en haar oude vriendje, maar ze nam het op omdat ze dit niet wou laten merken. "ik weet het niet Scott, ik heb gevoelens voor je maar weet niet of ze echt verliefdheid zijn of iets anders." zei ze maar want hem vertellen wat ze echt voor hem voelde was niet aan de orde, want als hij niks wou zeggen over zijn privéleven waarom zou zij dat dan nu wel doen. "het komt nu even een beetje hard aan dus sorry als ik bot tegen je ben, maar ik ben nu niet echt meer in de stemming voor dit" zei ze. maar eigenlijk wou ze zich helemaal uitluchten bij hem maar dat wilde ze nu maar niet doen ook door zijn stemming, ze wist dat hij daar ook zeker geen behoefte aan had. ze deed haar ogen dicht en probeerde aan iets leuks te denken maar dat lukte nu even niet *misschien ben ik ook wel helemaal nog niet klaar voor een nieuw vriendje* dacht ze bij zichzelf.
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   ma aug 21, 2017 6:58 pm

Haar stemming bleek gelijk te veranderen, waadoor Scott het idee kreeg dat hij een gevoelige snaar had geraakt. In ieder geval leek ze nu niet meer zo makkelijk om haar hele privéleven bij hem uit te storten. Iets waar hij eigenlijk wel opgelucht om was. "Ik weet het niet Scott, ik heb gevoelens voor je, maar weet niet of ze echt verliefdheid zijn of iets anders," Vertelde ze hem, maar Scott hoorde de verandering in haar hartslag die aangaf dat ze loog. Geweldig, nu moest ze ook nog eens voelen dat ze tegen hem moest liegen. Toch besloot hij haar hier niet op te wijzen, dat zou het alleen nog maar ongelmakkelijker maken. Ze vertelde hem dat het hard aankwam en dat ze niet meer in de stemming was. Weer een leuged. "Eh goed, wat dan wel?" Vroeg hij wat ongemakkelijk. Misschien kon hij beter weggaan? Het was niet alsof ze hem hier nu wilde, dacht hij.

Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   ma aug 21, 2017 7:22 pm

"Eh goed, wat dan wel?" Vroeg hij haar wat ongemakkelijk, en dat merkte Jana nu wel op eerder niet omdat ze zo in haar gedachten had gezeten. "Ik weet het niet Scott" zei Jana wat teleurgesteld "Ik weet het echt niet" zei ze. Hij wist zeker dat ze eerder had gelogen tegen hem, maar dat maakte haar niet uit. Alles leek nu slecht te zijn, dus wat maakte het ook uit. Ze staarde nog steeds naar het water, en kon de pijn uit haar hart maar niet meer weg krijgen. Ze zou waarschijnlijk nooit meer terug komen bij deze plek na dit alles. Het zou haar teveel pijn doen om hier nog terug te komen. Het enigste wat ze nu nog zou willen was iemand waar ze kon uit huilen, maar dit was zeker niet bij Scott na wat hij haar had verteld. Ze wist niet wat ze moest doen, er gingen zoveel dingen door haar hoofd dat het bijna voelde alsof ze gek werd. Ze ging tegen de rand van de brug zitten en legde haar hoofd in haar handen.
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   ma aug 21, 2017 7:41 pm

Jana zei dat ze het niet wist. En leek daarna in gedachten te verzonken te zijn. Ze legde haar hoofd in haar handen en Scott wist niet wat hij moest doen. Haar gaan troosten zou te raar zijn na wat hij had gezegd, en dat zou haar alleen maar meer in de war brengen. En zo wilde hij ook niet zijn. Misschien moest hij maar gewoon weggaan zodat ze haar gedachten en gevoelens op een rijtje kon krijgen. "Ehm, ik ga maar. Nogmaals sorry." Mompelde hij en begon naar de rand van het reservaat te gaan.

OOC: Scott is topic uit

Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   ma aug 21, 2017 7:48 pm

Scotte zei "ehm, ik ga maar. Nogmaals sorry" en liep toen weg "Ja, is goed ik spreek je wel eens" zei Jana verdrietig en teleur gesteld. Dit was niet hoe ze Scott voor zich had gezien, blijkbaar had ze dat niet goed gezien. Ze besloot om op te staan en ergens anders te gaan zitten, want hier deed alles haar alsmaar pijn. Ze liep het bos in en ging onder haar nadenk boom zitten, en probeerde daar alles op een rijtje te krijgen.

OOC: Jana is topic uit
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: running with the wolves   

running with the wolves
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Teen Wolf :: Beacon Hills :: Beacon Hills Reservate :: Woods-
Ga naar: