Hier kun je in de wereld van Teen Wolf kruipen. Maak een eigen karakter aan, of speel iemand uit de serie (hiervoor overleg met admins).

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Switch Accounts

Switch Accounts

Deel | 

Looks like we're not here to impress

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mal Scarlett

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 21-08-17
Leeftijd : 17

Character profile
Name: Mallory 'Mal' Scarlett
Relationship: We started thinking love's a loaded gun nobody wants to fight.

BerichtOnderwerp: Looks like we're not here to impress   ma aug 21, 2017 8:00 pm

Mr Scotch rocks at the bar. Sweetheart she sings,
sings in the dark.

De jonge blondine liep voor het eerst het schoolterrein van BHHS op. Echt, waarom ze zo'n lange naam hadden gekozen kon ze niet begrijpen. Beacon Hills High School. Het was praktisch, dat wel. Haar donkere make-up stak erg af tegen haar lichte huid, en al snel merkten mensen haar op. Ah, het verwachtte gefluister over de nieuwe chick begon. Ze zag af en toe een paar jongens hongerig naar haar kijken en ze schonk hen een plagende blik. Gewoon om wat met hun gevoelens te spelen. Ze streek haar steile, platinum blonde haar achter haar oren en trok haar tas wat hoger op haar shouder. Haar hazelkleurige ogen scanden het hele plein af terwijl ze wachtte tot de bel ging. Niet dat ze veel gaf om haar opleiding op dit moment. Ze had al genoeg problemen zonder zich constant druk te maken over normale dingen zoals een toets. Nee, haar wereld was een hele andere, een veel gevaarlijkere. De grijze stoeptegels waren hier en daar bedekt met afval, en leerlingen stonden vrolijk met elkaar te praten. Het was immers de eerste dag na de vakantie, dus waarschijnlijk wilden ze elkaar bijpraten over wat zij die twee maanden hadden gedaan. Maar Mal had niemand, dus haalde ze haar tekenshrift maar uit haar tas, samen met een potlood, en begon maar wat te schetsen. Ze had talent, en dat wist ze, maar ze liet het niet vaak zien.

+1ste post voor Jana Moonstone

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] | [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Jana Moonstone
Alpha

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-08-17
Leeftijd : 16

Character profile
Name: Jana Moonstone
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   ma aug 21, 2017 8:21 pm

Jana liep het schoolplein op. Ze had ondertussen al een tijdje weer school gevolgd, en had dus ook gehoord dat er een nieuw meisje hier op school zou komen. Toen Jana wat verder liep over het schoolplein zag ze een meisje zitten dat over duidelijk aan het tekenen was. Jana was erg geïnteresseerd in tekenen, en was er dan ook erg goed in. Dus besloot ze om naar het meisje toe te gaan, en te gaan kijken wat ze allemaal aan het tekenen was. Eenmaal bij haar aangekomen groete Jana haar "hoi, ik ben Jana. wat ben je voor moois aan het tekenen?" waarna Jana haar tas neerzetten en vroeg "kan ik naast je komen zitten?" Jana had al een beetje kunnen zien wat het meisje had getekend, en was er erg van onder de indruk.
Profiel bekijken
Mal Scarlett

Character profile

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   ma aug 21, 2017 8:47 pm

sings in the dark.

Ugh. Moest ze nu lastig worden gevallen? Er kwam een rood-bruine mop haar op haar afgelopen. "Hoi ik Jana. Wat bent je voor moois aan het tekenen?" Begon de mop haar. Mal klapte geirriteerd haar schrift dicht zodat de mop haar het niet kon zien, en duwde deze weer in haar tas. "Niets wat jou aangaat," reageerde ze bot. Een tas viel op de grond en er werd haar gevraagd of ze naast haar kon komen zitten. Nee. Ze had geen badmat als vriend nodig. "Maakt het uit wat ik zeg. Je lijkt me zo'n over the top happy persoon die denkt dat ze met iedereen vrienden kan zijn. Dus je gaat toch wel naast me zitten en proberen een gesprek te voeren," beantwoordde ze de vraag. Snapten mensen niet dat ze met rust wilde worden gelaten. Haar look straalde dat immers uit. Vandaag had ze alleen maar zwart aan. Zwarte ripped jeans, zwarte sweater, zwart leren jack, zwarte enkel laarsjes met studs en zwarte leren fingerless gloves. Nee ze zag er niet als een zonnestraaltje uit vandaag. In Santa Cruz had ze vaak nog vrolijke kleuren aan als ze zich redelijk vrolijk voelde. Maar hier voelde ze zich niet vrolijk. Het koudere weer en bossige omgeving dede n er niets aan om haar mood te verbeteren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] | [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Profiel bekijken
Jana Moonstone
Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   ma aug 21, 2017 8:55 pm

Het meisje begon heel bot haar vragen te beantwoorden "en bedankt, en inderdaad ik kom toch wel naast je zitten maar niet specifiek voor jou hoor" probeerde Jana bot terug te antwoorden, ookal was bot niet echt iets voor haar. *en weer eens zo iemand erbij op school yeaaah* dacht Jana *maar misschien dat ik daar nog verandering in kan brengen* dacht jana. Waarna ze naast haar ging zitten, en haar eigen schetsboek en potlood uit haar tas pakte. ze begon te tekenen. ze tekende een wolf jagend op een konijn in het bos. ze was er zo in opgegaan dat ze even niet meer door had dat het meisje nog steeds naast haar zat.
Profiel bekijken
Mal Scarlett

Character profile

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   ma aug 21, 2017 9:05 pm

sings in the dark.

Great. De ander snapte de hint dus niet. Ook faalde de ander om bot terug te doen. Gawd, hoe onmogelijk kon iemand zijn. Als je iets niet kan doe het dan ook niet. "Geloof me je wilt me te vriend houden dus je kunt beter weg gaan." Mompelde ze geirriteerd onder haar adem. Ze had al lang opgemerkt dat deze badmat een Aplha Weerwolf was. Maar zelf was ze een beter vechter. Ze had wel gehoord over de Alpha die nog nooit een gevecht had gehouden tegen iets wat dan ook maar supernatural was. Debadmat plofte naast haar neer en begon ook te tekenen. Ugh. Waarom moest ze iets gemeen hebben met dit kind. Ze rolde haar ogen toen ze zag wat de ander tekende. Niet echt subtiel. Ook was het niet zo goed als haar tekeningen. "Zeg kun je niet weg gaan. Ik zoek geen mensen als vrienden die bij het eerste boze woordje al gekwetst raken." Vertelde ze de ander next level geïrriteerd.

Profiel bekijken
Jana Moonstone
Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   ma aug 21, 2017 9:17 pm

ze begon te vertellen dat ze weg moest gaan en dat ze geen vrienden met iemand wou zijn die al na een boos woordje gekwetst waren "nou nou wat zijn we weer lekker aardig, oh en trouwens ik mag zitten waar ik wil dus ik blijf lekker" zei Jana met een glimlach. waarna ze weer verder ging met tekenen. het maakte haar rustig, en dat had ze wel even nodig met de toets van straks. Dus ging ze gwn lekker verder met tekenen en deed ze maar even alsof het meisje er niet was. het meisje was toch alleen maar bezig met zeggen dat ze weg moest. Maar daar wilde ze niet al te veel moeite aan besteden. op een gegeven moment keek ze op. ze deed haar schetsboek dicht en pakte haar wiskunde uit haar tas en begon het nog even door te nemen. "dus, wat voor vak heb jij straks?" vroeg Jana haar zonder haar aan te kijken.
Profiel bekijken
Mal Scarlett

Character profile

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   ma aug 21, 2017 10:06 pm

sings in the dark.

Snapte dit kind nu echt niks. En dat was twee jaar ouder als haar, nou ze kon beter terug naar de kleuterschool. "Het boeit me niet waar je wilt zitten of dat je overal mag zitten, zolang het maar niet bij mij is." Reageerde ze emotieloos, iets wat haar al vaker als eng afgebakend had. Echter ging badmat niet weg en ging gewoon verder met tekenen. Georriteerd kraakte Mal haar knokkels. Als dit irritante mens niet snel weg ging zou ze dr een klap verkopen, dan maar nablijven op haar allereerste dag op BHHS, maar dan zou ze tenminste van dit gezeik af zijn. Nu vroeg Badmat wat voor vak ze had en nu zat de blondine echt om het randje om haar vuist in het gezicht van de ander te rammen "Dat gaat je niks aan. En als je nu je muil niet dichthoud krijg je een blauw oog," vertelde ze de ander heel duidelijk.

Profiel bekijken
Jana Moonstone
Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   ma aug 21, 2017 10:15 pm

Het meisje begon haar te bedreigen dat als ze haar mond niet hield dat ze haar een blauw oog zal slaan "Luister jij is even heel goed, jij hebt niks over mij te zeggen en mij bedreigen hoef je al helemaal niet te proberen. Al sla je me een blauw oog ik zou nog steeds doen wat ik wil" Zei Jana nu heel serieus en bozig tegen haar " Ik ben hier de alfa en je hebt niets te zeggen over mij" Zei ze bedreigend. Ze wist dat het meisje al lang wist dat ze een weerwolf was. Dus kon ze dit haar best vertellen. Ze ging weer zitten en en stopte haar spullen weg.
Profiel bekijken
Mal Scarlett

Character profile

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   di aug 22, 2017 8:11 pm

sings in the dark.

Seriously. Dacht ze nou echt omdat ze een alpha was dat ze allese kon en mocht. No way. Mal liet zich niet zo snel kisten. "Luister jij is even heel goed, jij hebt niks over mij te zeggen en mij bedreigen hoef je al helemaal niet te proberen. Al sla je me een blauw oog ik zou nog steeds doen wat ik wil." Mal rolde haar ogen, ze zou nog eventje wachtten tot de ander klaar was met haar zegje. Maar het leek er alleen maar op dat ze een bazig en té vrolijk typje was. Dat om het minste of geringste ging janken. "Ik ben hier de alfa en je hebt niets te zeggen over mij." Probeerde de ander te dreigen. Oh, Please. Mal trok haar nu gebalde vuist naar achter en knalde deze met een sterke beweging in haar gezicht. Zo stond op,
en voor het effect liet ze haar ogen even groen schijnen. "Luister jij maar eens goed." Begon ze, op een koele en gevaarlijke toon. "Jij bent mijn alpha niet, dus jij hebt niks te zeggen over mij. En ik kan alles doen tegen jou wat ik wil, begrepen. Dat je een speciaal rangetje hebt maakt je nog niet beter als mij." Gromde ze de badmat toe. "En als je me niet met rust laat zul je dat zeker gaan merken. Ik doe niet aan loze dreigementen." Dat had de ander wel gemerkt toen ze haar een harde klap had gegeven.

Profiel bekijken
Jana Moonstone
Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   di aug 22, 2017 8:22 pm

Jana kreeg een klap in haar gezicht, alleen was het niet alsof dit dingen zou veranderen "haha, je slaat me en dan denk je dat ik bang ben of dat je van me af bent? Nou mooi niet" zei jana lachend tegen het meisje "ik ben dan misschien niet jou alfa of beter dan jou maar jij hebt nog steeds niets te zeggen tegen en over mij. ik doe wat ik wil net als jij" zei Jana op een koele toon, want de glimlach was nu wel van haar gezicht. Deze serieuse en koele kant van haar kwam niet vaak naar voren, maar als het dan wel gebeurde was er flink wat mis. Jana pakte een doekje uit haar tas en wreef het over haar gezicht. Toen ze klaar was stopte ze het weer weg en keek weer naar het meisje alsof er niets was gebeurt het enige verschil was dat er nu geen glimlach meer was.
Profiel bekijken
Mal Scarlett

Character profile

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   wo aug 23, 2017 10:32 pm

Five. Six. I'm Done With This.

Mal lachte scarcastisch. "You don't get it do you? Laat me met rust. Ik probeer je niet bang te maken ik probeer je iets te laten snappen. God save us all, als dit soort domme badmatten nu ook al alpha's kunnen worden. Hoe lang ben je nu al een weerwolf, 3 jaar misschien? Big deal. Ik meer dan de helft van mijn leven. Dus ik kan zeggen over je wat ik wil." Beet ze de ander toe. Ze had nu misschien iets te veel van haar verleden prijsgegeven. In iedergeval meer dan ze zou willen. Niet iedereen verwachtte dat ze al een weerwolf was toen ze nog erg jong was. Echter was ze er niet een geboren, en dat maakte het onvoorstelbaar voor anderen. Ze zag hoe de achterlijke badmat een doekje over haar gezicht haalde. Wat had dat nou weer voor nut. Was dit kind autistisch ofzo. Haar klap was geen eens zo hard dat ze de ander een bloedneus of iets dergelijks had geslagen. Nee ze had zich erg ingehouden, en het was nowhere near werewolf kracht. Dit was het minste kracht van haar menselijke kant geweest. "Dus ga je nog oprotten, of wil je dat ik mijn frustratie fysiek op jou afreageer? Was haar sarcastische en smalende opmerking.

Laatst aangepast door Mal Scarlett op do aug 24, 2017 4:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Jana Moonstone
Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   do aug 24, 2017 7:23 am

Het meisje begon te vertellen over dat ze haar niet bang wilde maken, maar iets wilde laten snappen. Ze vond ook dat ze alles over haar mocht zeggen omdat ze dus blijkbaar al half haar leven een weerwolf was geweest. Toen vroeg ze hoelang zij al een weerwolf was. "ik ben ook al lang een weerwolf hoor. Ook bijna mijn halve leven om het zo maar te zeggen" zei Jana op een weer wat normalere toon. Maar waarom zou überhaupt vertellen dat ze al half haar leven een weerwolf was. Het was namelijk best wel duidelijk dat ze haar niet kon veranderen of dat ze ook maar iets te maken wilde hebben met haar, dit zorgde er niet voor dat ze weg zou gaan maar zo dom was ze nou ook weer niet. Ze begon nu nog een keer over dat ze moest oprotten, maar jana had geen zin om op te staan dus bleef ze gewoon zitten. Misschien zal ze vanzelf wel weg gaan als ze klaar is met dit alles op haar te uiten. Ze wist immers hoe fijn het is als je je even op iets of iemand kan uiten, want jana had vroeger erg veel moeite gehad met haar boosheid en gebruikte haar wolf krachten vaak om iemand mee in elkaar te slaan op school. "sorry, maar ik ben nog niet van plan om weg te gaan de bel is nog niet gegaan dus ja" zei jana. Ze bleef eigenlijk maar voor twee redenen zitten voor het meisje zodat ze zich kon uiten en dit later niet ging doen. Ookal had ze waarschijnlijk goede controle na al die jaren, maar toch wou ze geen risiko nemen dat een normaal persoon straks de klos was. En verder zat ze hier natuurlijk gewoon omdat het hier lekker zat.
Profiel bekijken
Mal Scarlett

Character profile

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   do aug 24, 2017 10:05 pm

Five. Six. I'm Done With This.

"Ik ben ook al lang een weerwolf hoor. Ook bijna mijn halve leven om het zo maar te zeggen." Mal rolde haar ogen. Dat vroeg ze niet. Snapte de batmat nu ook al niet dat het een retorische vraag was geweest. Was dit kind dan echt zó dom? "Daar vroeg ik niet naar. Er bestaat zoiets als een retorische vraag," Reageerde ze spottend, alsof ze tegen een peuter aan het praten was. Bij haar volgende worden kon ze de ander praktisch horen en zien denken. Waarschijnlijk omdat het de domme batmat ultiem veer moeite kosten om het te doen. Ze kreeg vanwege haar weerwolf kant een zwak chemo-signaal door. Angst, maar niet naar haar gericht, nee naar anderen. Geloofde ze nu echt dat ze iedereen in elkaar wilde gaan slaan. "Oh geen zorgen hoor. Die anderen snappen tenminste dat ze me met rust moeten laten, jij niet. Dus ik gok dat ik vanaf nu een doelwit heb om in de problemen te komen," Grinnikte ze. Oh, hoe ze van het schooljaar zou kunnen genieten als ze dit vreselijk irritante wolfje in elkaar kon meppen als ze ook maar een woord zei. Want alles wat uit de bek van dit kind kwam was irritant. "Sorry, maar ik ben nog niet van plan om weg te gaan en de bel is nog niet gegaan, dus ja." Ach, haar ondergang. Mal stond op, pakte haar spullen, zodat het leek alsof ze wegging. Maar in plaats van weg te lopen verrasste ze de badmat door haar hard in de maag en het gezicht te trappen. Nog steeds niks van haat krachte gebruikend. Nee, ze was altijd al vreselijk sterk geweest toen ze nog niet gebeten was, en ze had op vechtsport gezeten. Ze kon iemand van twee keer haar lengte en gewicht neerhalen, zonder ook maar haar krachten te gebruiken. Maar de trappen die ze net had gegeven zouden zeker kneusingen achterlaten, of misschien een gebroken ric of neus. Het hielp de badmat dan ook zeker niet dat de zolen van haar enkellaarsjes verzwaard waren met een beetje lood, zodat ze harder op de grond neerkwamen, en haar in dit soort sitiuaties zeker hielpen.

Laatst aangepast door Mal Scarlett op do aug 24, 2017 11:06 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken
Jana Moonstone
Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   do aug 24, 2017 10:26 pm

Het meisje zei dat ze daar niet om vroeg. Jana kon de angst van de andere mensen voelen het meisje voelde het waarschijnlijk ook, want haar reactie daarna was wel erg passend ze zei dat ze nu een doelwit had voor haar problemen. Ze pakte haar spullen op maar schopte jana niet erg verassend nog een keer in haar gezicht en dit keer ook in haar maag. Jana viel nog net niet naar achteren. Ze was behoorlijk sterk voor iemand die haar wolf krachten nog niet gebruikte. Ze had vroeger waarschijnlijk op iets van een vechtsport gezeten ofzo. Jana was niet erg overtuigd, want wat het meisje niet wist was dat jana dan misschien geen gevechten had gehad buiten de roedel, maar in de roedel heeft ze wel degelijk gevochten voor haar plek. Dus schopte jana haar terug in haar rug en pakte toen haar spullen omdat de bel ging. "jij bent heus niet de enige die kan vechten hoor" zei jana nog snel voordat ze wegliep.
Profiel bekijken
Mal Scarlett

Character profile

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   do aug 24, 2017 11:00 pm

And I don’t give a fuck when I walk into battle.
And thats why I got all the power.

Oh, dat zou de kleine alpha gaan bezuren. De badmat was achter haar gekomen op de een of andere manier, en haar een trap in de rug gegeven. Mal lachtte op een manier die zei 'That's cute'. De badmat vluchtte al. Oh, No way dat ze dat liet gebeuren. Mal leunde wat naar achteren zodat haar rug kraakte, en ging daarna little miss alpha achterna. Aan de hals van haar shirt trok ze het kind naar de grond. "We waren nog niet klaar, " Vertelde Mal haar op smalende toon. Ze streek haar platina blonde haar snel achter haar oor, voordat ze de badmat begon te trappen. Haar voet kwam wel op ieder plek van het lichaam van de ander neer. En al snel zag Mal bloed onstaan op sommige plekken. Ze liet de ander ook geen kans om op te staan. "Ik mag dan wel niet de enigste zijn die kan vechten, maar ik maak mijn gevechten teminste af." Gromde ze de badmat toe, en liep naar binnen, het kind achterlatend op de tegels van het schoolterrein.

Profiel bekijken
Jana Moonstone
Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   vr aug 25, 2017 3:58 pm

Jana voelde dat ze naar achter werd getrokken en viel op de grond. ze zag dat het meisje boven haar stond en door haar haar streek, waarna ze ineens overal schoppen kreeg ze voelde enorme woede een pijn door over heel haar lichaam. het meisje zei dat zij dan misschien niet de enige was die vechten maar dat ze die van haar tenminste wel afmaakte. Jana was zo boos. ze wou haar gewoon echt afmaken. Toen het meisje wegliep stond Jana langzaam op en veegde het bloed weg. *ik ben nog niet klaar met jou* dacht Jana waarna ze even gromde. ze was ondertussen zo boos geworden, wat niet echt hielp met woede aanvallen, het meisje was zo ver gegaan dat ze een woede aanval kreeg die Jana bijna niet meer in controle kon houden. Ze veranderde bijna, maar had nog net genoeg controle om richting het bos te rennen. normaal was Jana erg rustig om haar woede aanvallen te voorkomen, maar dit keer was het te ver gegaan en kon ze zichzelf niet meer in bedwang houden. ze was bijna bij het bos maar het was net te laat. ze veranderde en rende het bos in. Ze dacht niet na door haar woede en had daardoor niet door dat iemand haar had zien veranderen. dit zou veel problemen opleveren maar daar dacht ze nu helemaal niet aan. ze was zo boos, dat ze naar de school begon te rennen terwijl ze een wolf was en dacht er niet bij na dat iedereen haar kon zien. het enige wat gelde was dat ze het meisje terug zou pakken, haar laten zien dat dit haar plek was en dat zij niet zomaar even kon binnen lopen.
Profiel bekijken
Mal Scarlett

Character profile

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   vr aug 25, 2017 7:41 pm

And I don’t give a fuck when I walk into battle.
And thats why I got all the power.

En dat was dan een alpha? Ze kon geen eens controle houden bij een simpel gevechtje. Mal zag dat ze tegen de verandering voch en de badmat rende al snel weg. Ze lachtte, als zij al een alpha kon zijn, dan ging de wereld van de supernaturals wel naar de knoppen. Ze was er zeker van dat ze zo die pack van de badmat over kon nemen, als ze zelf niet liever een omega was. Met een zelfvoldane blik op haar gezicht ging ze de school binnen naar haar les. Geen van de leraren had het gezien, dus hoefde ze niet naar het kantoor. Nog niet tenminste. Het woord van het gesprek zou zich vast snel verspreiden tussen de leerlingen, en de leraren zouden het dan ook wel oppikken. Ach, veel zorgen maakte ze zich niet. Ze zou altijd nog naar die andere school kunnen gaan in de buurt. Davenport Prep, ofzo. Daar zaten ook wel een paar leuke jongens als ze het goed had gezien.
De blondine liep door de gladde hallen heen, en had al snel haar lokaal gevonden. De leraar stelde haar snel voor, maar Mal pikte er niet veel van op. Het boeide haar allemaal niet. Haar zolen, en alle versiersels van haar enkellaarzen galmden redelijk luid door het lokaal, wat alle aandacht naar haar trok. Ze liet haar blik over de leerlingen gaan, niet veel speciaals.
Niet veel later ging er een grote schok door de leerlingen heen toen iemand een verrast en verschrikt geluid had gemaakt en naar het raam wees. Ah, de badmat, nu in weerwolf vorm. Slechte controle, erge slechte controle. Tja, dit zouden ze niet op een fata morgana af kunnen schrijven. Niet haar probleem though, zij werd nog steeds als een mens gezien door iedereen hier in Beacon Hills, en dat zou niet snell veranderen.

Profiel bekijken
Jana Moonstone
Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   vr aug 25, 2017 8:41 pm

Jana zag dat het meisje niet overtuigd was, en boos dat was ze nog steeds. Ze besloot om om te lopen en de klas binnen te gaan. Ze moest en zal haar laten zien dat ze hier niet zomaar kon binnen lopen en haar maar even in elkaar te kunnen slaan. ze liep weg van het raam, en liep grommend om naar de deuren. Eenmaal aangekomen begon ze wat sneller te lopen, toen ze bij het lokaal was liep ze grommend naar het meisje toe en vertelde haar "jij moet even weten dat je hier niet zomaar mijn territorium kan binnenlopen, en mij dan ook nog in elkaar slaan terwijl ik niets verkeerd deed. dat gaat never dat je geen vrienden met mij wilt zijn dat boeit me niks maar mij dan in elkaar slaan terwijl ik daar alleen maar zat dat gaat te ver" zei ze boos en grommend. ze pakte haar vast en sleepte haar mee naar buiten waar ze haar de volle laag terug gaf. toen ze daar mee klaar was besloot ze maar om weg te gaan, want hier ooit nog terug komen zonder dat mensen raar zouden kijken zou hem niet worden. toen ze buiten was rende ze snel naar het bos en veranderde terug waarna ze onder haar nadenk boom ging zitten en dit alles voor nu even op een rijtje probeerde te zetten.
Profiel bekijken
Mal Scarlett

Character profile

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   za aug 26, 2017 2:02 pm

Can You Wake me from the death? I. Am. Cold. Blooded.

Hmm, misschien ging dit pijn doen. Dat was wat er door haar hoofd ging toen de badmat de klas binnen kwam en haar kleine anekdote deed. "Jij moet even weten dat je hier niet zomaar mijn territorium kan binnenlopen, en mij dan ook nog in elkaar slaan terwijl ik niets verkeerd deed. Dat gaat never dat je geen vrienden met mij wilt zijn dat boeit me niks maar mij dan in elkaar slaan terwijl ik daar alleen maar zat dat gaat te ver." Mal rolde haar ogen. Duidelijk het punt gemist, en dit was niet eens haar territorium. "Dit is niet jou territorium, maar dat van een true alpha." Beet ze de ander toe, maar wel op een manier dat niemand haar hoorde. "Jij gaf je claim erop weg toen je met je staart tussen je benen wegrende."  Voegde Mal er nog aan toe. "En ik sloeg je niet zomaar in elkaar. En al helemaal niet omdat je daar zat. Ik gaf je al waarschuwingen dat je niet met mij moest dollen. En die negeerde je. Ik doe niet aan loze dreigementen." Legde ze de domme alpha uit, voordat deze haar het lokaal uit trok. "Ach, wat ga je nu doen. Me terugpakken. Big deal, jij bent net de domste en grootste fout van je leven begaan. Iedereen weet nu wat je bent en dat jij het bent."  Greens ze. Ze vond het eigenlijk wel leuk dat de badmat nu eronder zou gaan lijden. Had ze de waarschuwing maar moeten aannemen.
Al snel had ze door dat de badmat haar nu zou proberen in elkaar te trappen, dus zorgde Mal dat ze een positie aannam die de impact en pijn zou verminderen. Het fijne van vechtsporten was dat ze vooral focusten op 'gebruik het als verdediging' en al die mumbo jumbo. Maar dat zorgde wel dat ze nu niet te veel van haar wolfhealing nodig had. Het was niet lang voor de badmat alpha alweer wegrende. En Mal lachte. Misschien zouden mensen haar er een beetje gestoord om vinden, als ze haar zouden zien. Ze deed net alsof ze strompelde en ging de klas binnen. Er zaten nog wat plekken van de trappartij op haar en ze keek de leraar met een pijnlijke blik aan. "Ze heef me in elkaar geslagen." Vertelde ze hem op redelijk zielige toon, maar nog wel geloofbaar. Dit zou de badmat wel in de problemen krijgen.

Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Looks like we're not here to impress   

Looks like we're not here to impress
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Teen Wolf :: Beacon Hills :: Beacon Hills High School-
Ga naar: