Teen Wolf Blood Moon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Duik in de wereld van het bovennatuurlijke op Teen Wolf Blood Moon.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Accounts

Switch Accounts



 

 God damn right, you should be scared of me

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mallory Scarlet
Admin



Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 01-12-15
Leeftijd : 22
Woonplaats : This universe

Character profile
Name: Scott McCall
Age: 18
Relationship:

God damn right, you should be scared of me Empty
BerichtOnderwerp: God damn right, you should be scared of me   God damn right, you should be scared of me Icon_minitimezo aug 27, 2017 9:05 pm



snap out of it!



302 for jennifer



De jonge weerwolf rende over de onveven bosgrond. Hij had het zelf niet gezien, maar hij had gehoord wat er op school was gebeurd. Hoe Jana haar controle had verloren en dat ze in haar weerwolf vorm was teruggekomen om een nieuwe meisje in elkaar te slaan. Dit was niet een deel van hun afspraak. Hij had met haar afgesproken dat ze elkaar niet in de weg zouden zitten, en dit was totaal het tegenovergestelde van die afspraak.
Het zonlicht dat deels werd tegengehouden door het bladerdak boven zijn hoofd zorgde voor een warme gloed van licht. De geuren om hem heen waren redelijk afleidend, al die wilde dieren en planten, om nog maar niets te zeggen over de gluiden die ze maakten. Hij schudde zijn hoof en begon te concentreren op Jana. Hij moest haar vinden en haar duidelijk maken dat ze zoiets gewoon niet kon doen.
Hij liet een zucht uit toen hij haar locatie had gevonden en begon zijn weg daarnaar toe te maken. Hij hield zijn adem regelmatig in zijn rennen, zodat hij niet uitgeput aan zou komen. "Jana!" Riep hij toen hij haar spotte. "Wat was dat op school? Vroeg hij haar op dwingende toon die geen tegenspraak duidde. Als het moest kon hij erg serieus zijn, al had hij dat liever niet. Maar dit wat Jana had gedaan kon hij niet hebben.

+1ste post voor Jana Moonstone

Terug naar boven Ga naar beneden
https://twbloodmoon.actieforum.com
Gast
Gast




God damn right, you should be scared of me Empty
BerichtOnderwerp: Re: God damn right, you should be scared of me   God damn right, you should be scared of me Icon_minitimewo aug 30, 2017 3:35 pm

Jana was aan het wandelen door het bos tot ze ineens een stem haar naam hoorde roepen. Ze wist meteen dat het Scott was, maar ze had geen zin in hem en liep dus gewoon verder zonder om te kijken. Toen vroeg hij haar wat ze had gedaan op school. Daar wou ze eigenlijk ook niet op reageren, maar zei toch maar met een stem die liet merken dat ze er geen zin in had "Scott, ik heb hier geen zin in. Je hoeft me niet op mijn fouten aan te spreken. Ik weet al heel goed wat ik fout heb gedaan" ze had helemaal geen zin om met Scott hierover te praten, ookal wist ze dat dat wel nodig was. Ze was erg geirriteerd door wat er op school was gebeurd, en na alles wat er met scott was gebeurd had ze hier al helemaal geen zin in. Ze vond het niet eerlijk dat Scott haar aansprak terwijl het meisje je haar in elkaar had geslagen terwijl ze haar niet terug kon pakken. Ze had helemaal niet gewilt het meisje terug te pakken in wolf vorm maar ze had geen controle meer en daar kon ze op dat moment weinig aan doen. Ze ging onder haar nadenk boom zitten aangezien ze daar naast stonden. En probeerde zo min mogelijk aandacht aan Scott te schenken ookal was dat erg moeilijk, aangezien ze hem nog steeds leuk vond. Maar dat wilde ze niet laten merken. ze wilde het allemaal gewoon vergeten, maar dat lukte niet echt als ze hem iedere dag op school zag lopen. Gelukkig zou het vanaf nu wel makkelijker gaan, omdat ze zich niet meer zal vertonen op school. Ze kon er niet meer heen gaan na wat er was gebeurt. iedereen zal raar naar haar kijken, en over haar spreken. Er zal niemand zijn die haar daar ooit nog terug zou willen hebben. Dat gevoel deed haar pijn, maar ze had dit zelf veroorzaakt dus zal ze straf moeten dragen. En met verdriet deed ze dat dan ook, Hoe moeilijk het ook was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallory Scarlet
Admin



Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 01-12-15
Leeftijd : 22
Woonplaats : This universe

Character profile
Name: Scott McCall
Age: 18
Relationship:

God damn right, you should be scared of me Empty
BerichtOnderwerp: Re: God damn right, you should be scared of me   God damn right, you should be scared of me Icon_minitimezo sep 03, 2017 6:00 pm



Jana vertelde hem dat ze er geen zin in had en dat ze wist wat ze fout had gedaan. Scott rolde zijn ogen. Het ging er niet om waar ze zin in had of wat ze wist. Het ging er om wat ze had gedaan, en dat het tegen hun afspraak was. "Als je zo slecht bent met je controle moet je niet naar een High School gaan. En eigenlijk zou je dan ook geen alpha moeten zijn." De harde woorden verlieten zijn mond voor hij er erg in had. Niet dat hij iets anders had willen zeggen. Het waren harde woorden, maar het was ook de waarheid, en die was vaak hard. Jana moest er maar mee leren leven. Zijn leven was ook nooit eerlijk geweest, maar hij had zich aangepast, en dat leek zij niet te doen. "En dit is ook tegen onze afspraak in. Ik heb gehoord hoe het is gegaan en meerde mensen zeggen dat ze je genoeg waarschuwingen had gegeven om weg te lopen. En ik neem niemands kant hier, ik ga alleen het verhaal op de feiten na." Vertelde hij de andere weerwolf. Jana had de waarschuwingen moeten volgen. Als een alpha had ze betere keuzes moeten maken. Scott vroeg zich nu toch echt af hoe het er in haar oude pack aan toe was gegaan. Hadden ze daar hun belangrijke leden gekozen vanwege de kracht die ze lieten zien tijdens het vechten? Hadden ze daar niet gelet op leiderschap en intelligentie. Hij wist dat hij zelf niet de slimste was, maar hij was slim genoeg om zijn gevechten te kiezen en te weten wat hij moest doen om zijn vrienden, zijn pack, en de onschuldige mensen van beacon hills zo veilig mogelijk te houden. Iets wat Jana nu niet liet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twbloodmoon.actieforum.com
Gast
Gast




God damn right, you should be scared of me Empty
BerichtOnderwerp: Re: God damn right, you should be scared of me   God damn right, you should be scared of me Icon_minitimezo sep 03, 2017 6:50 pm

scott vertelde haar over dat dit niet de afspraak was geweest en dat er waarschuwingen geweest waren. "ik weet het Scott, en ik snap dat we hier over moeten praten maar ik weet niet meer of ik dit aankan. er is de laatste tijd veel gebeurt in mijn pack en ik denk dat dat ook de reden is van mijn nog slechtere beheersing, want normaal kan ik me echt wel beheersen in zo'n gevechtje als dat van mij en het nieuwe meisje" zei jana. Ze keek naar de grond en wist niet zeker of ze moest delen wat ze nu wou zeggen, maar ze besloot om het toch te zeggen want ze moest laten zien dat ze de alpha wel degelijk in zich had en dat zou ze doen door dit gesprek gewoon aan te gaan en zich over te geven aan alles wat er gezegt zou worden. "Scott, een van mijn beta's is omgekomen na een controle in het bos en ze....ze was mijn zusje" zei Jana met een stotterende stem. ze wist dat dit weinig te maken had met wat er gebeurt was maar hij moest dit weten. het was nu niet meer veilig in het bos, en dat was voor nu even belangrijker dan het andere gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





God damn right, you should be scared of me Empty
BerichtOnderwerp: Re: God damn right, you should be scared of me   God damn right, you should be scared of me Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
God damn right, you should be scared of me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Teen Wolf Blood Moon :: Beacon Hills :: Beacon Hills Reservate-
Ga naar: