Hier kun je in de wereld van Teen Wolf kruipen. Maak een eigen karakter aan, of speel iemand uit de serie (hiervoor overleg met admins).

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Switch Accounts

Switch Accounts

Deel | 

wolves without teeth

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Malia Hale

Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 04-09-17
Leeftijd : 17

Character profile
Name: Malia Hale
Relationship:

BerichtOnderwerp: wolves without teeth   ma sep 04, 2017 9:49 pm

Malia liep richting de school. Ze had besloten om wat eerder naar school te gaan zodat ze nog wat rust had en wat kon leren voor de toets die ze straks zou hebben. het was dan ook nog erg rustig toen ze aan kwam. ze had alles ingeplant om nog te gaan leren maar toch ging ze toen ze binnen was opzoek of een van haar vrienden er al was. Ze zag scott wat verderop staan en ze liep naar hem toe "hey Scott, hoe gaat het?" vroeg Malia en ging naast hem staan. Ze keek hem aan en vroeg hem "hoe was je training gister gegaan".
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Aantal berichten : 41
Registratiedatum : 01-12-15

Character profile
Name: Scott McCall
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   ma sep 04, 2017 10:31 pm

Scort was al vroeg op school om voor een toets te leren. Door zijn Lacrosse training gisteren had hij er minder tijd voor, wat hem echt niet goed uitkwam. Hij was altijd al slecht geweest in het uibalanceren van dingen. En dat kwam nu alleen maar meer naar boven. Gelukkig had hij zijn vrienden die hem hielpen. Al snel kwam Malia op hem af, en hij was nogal verbaasd dat ze zo vroeg was, haar kennende en alles. En fijn vond hij het wel, maar ook weer niet. Hij vond haar leuk, maar hij wilde niet doen alsof jij geen respect had voor de relatie die ze met zijn beste vriend had gehad. En om nu alleen te zijn met haar zo der de rest van zijn vrienden maaktje het er niet makkelijker op. "Hey." Groette hij haar terug terwijl hij even een hand door zijn donkere haar haalde. Malia vroeg hem daarna hoe zijn training was gegaan. Hij knikte. "Wel goed, maar het laat wel weinig studieruimte over." Zei hij met een glimlachje.

Malia Hale

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   ma sep 04, 2017 10:37 pm

Scott groette Malia terug en antwoorden daarna de vraag van haar met "wel goed, maar het laat wel weinig studieruimte over". Malia knikte en vroeg "misschien kunnen we samen nog even leren? ik weet dat het niets voor mij is maar toch" zei ze met een glimlach. ze keek hem aan en wachten op zijn antwoord. ondertussen was ze zichzelf aan het overhoren in haar hoofd iets wat ze normaal nooit zou doen, maar ze vond deze toets belangrijk en had ze goed de tijd genomen om ervoor te leren voor zover dat lukte.
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   ma sep 04, 2017 10:50 pm

Malia vroeg hem samen te leren. Hij knikte. Hij had het wel nodig, zeker als hij de toets wilde halen. "Ja dat zou fijn zijn." zei hij en schonk Malia een dankbare glimlach. Zou hij haar vertellen dat hij haar leuk vond? Zou het dan net zo ongemakkelijk worden zoals tussen hem en Jana. Maar Malia had laten zien dat ze hem ook leuk vond, of ze moest met zijn gevoelens aan het spelen zijn, maar zo'n soort persoon was ze niet. "Trouwens nee, kunnen we eerst over iets praten?" Vroeg hij haar.

Laatst aangepast door Scott McCall op zo sep 10, 2017 8:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken http://teenwolfnl.actieforum.com
Malia Hale

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   ma sep 04, 2017 10:57 pm

Scott antwoorden met een dankbare glimlach dat hij het wel fijn zou vinden. maar iets daarna zei hij toch dat hij ergens met haar over wilde praten. "uhm, ja hoor" antwoorde Malia met een glimlach. ze ging zitten op de trap waar ze voor stonden en wachtte tot Scott naast haar zou komen zitten. ze dacht even na waarover hij wou praten, maar bedacht zich al snel waar het over zou kunnen gaan. ze had gevoelens voor hem en dat had ze ook wel een beetje laten merken, maar ze had het nooit met hem het erover gehad omdat ze nooit echt het goede moment kon vinden. nu was het moment er en zouden ze er over gaan praten wat voor Malia een redelijke opluchting was. ze wou het al een tijdje heel graag tegen hem zeggen, maar was er nooit van gekomen.
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   zo sep 10, 2017 8:20 pm

[justify]
Malia stemde in, en ging al snel op de dichtsbijzijnde stap zitten. Scott nam diep adem en volgde haar. Hij was nogal nerveus. Het was ook niet alsof hij zoveel geluk had gehad in het gebied van liefde. Hij ging naast de brunette zitten en dacht even na over hoe hij zou verwoorden wat hij wilde zeggen. "Ik heb gemerkt hoe je naar mij toe reageert, en ik kan je verzekeren dat ik hetzelfde voel, maar ik wil niet die gast zijn die de ex van zijn beste vriend date. Tenminste niet zonder toestemming. Dat is dan ook de reden waarom ik nog niet eerder iets gezegd had. Ik wilde eerst weten of stiles er oké mee was." Ratelde de latino tiener nerveus door. Hij had dit immers nog nooit hoeven te doen. Praten met het meisje dat hij leuk vond om haar te laten weten dat hij haar leuk vond. Dat was voorheen nooit nodig geweest. Maar nu was de situatie heel anders.

Malia Hale

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   zo sep 10, 2017 10:22 pm

Scott ging naast haar zitten en vertelde wat hij voor haar voelde, maar dat hij het nooit eerder had gezegd omdat hij niet die gast wilde zijn die met de ex van zijn beste vriend datete. "in ieder geval niet zonder toestemming" had hij gezegd. Malia keek hem luisterend aan en zei toen "ik weet zeker dat Stiles het goed vindt. ik weet zeker dat hij dit...ons goed vindt" vertelde ze hem zelfverzekerd en oprecht. terwijl ze haar hand op de zijne legde. ze wist dat Stiles alleen wilde dat Malia en Scott weer gelukkig zouden zijn, en dat hij dit dan ook hoogst waarschijnlijk zal accepteren. want hij had nu de liefde waar hij al die tijd voor gevochten had en waar hij zo lang als nodig geduldig op had gewacht. Dus ze wist het honderd procent zeker. ze keek Scott op een manier aan waarop ze nog nooit iemand had aan gekeken, ze keek hem lief en blij aan. in plaats van stoer en klaar voor een gevecht, was ze nu kompleet rustig en vredig. Alsof ze na een lange tijd zichzelf weer helemaal kon loslaten.
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   za sep 16, 2017 10:16 pm

Malia leek van mening dat ze dacht dat Stiles dit, hen, wel goed zou vinden. Waarschijnlijk wel, maar het voelde niet goed het zonder toestemming aan te gaan. Al voelde het nog slechter om het nog langer te negeren. Hij knikte. Ze zouden de gok maar moeten wagen. Hij voelde haar hand op de zijne, en een warm gevoel kroop door zijn lichaam. En toen hij in Malia's ogen keek zag hij een blik die hij nog nooit eerder had gezien, zelfs niet bij Stiles. "Dan moeten we de gok maar wagen." besloot hij met een glimlach.

Malia Hale

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   zo sep 17, 2017 7:36 am

Scott keek haar in haar ogen aan en zei "dan moeten we de gok maar wagen". Malia kreeg een warm en tintelent gevoel over zich heen, ze vond het een heel fijn gevoel en wilde het eigenlijk niet meer kwijt. Ze keek hem terug in de ogen en gaf hem een zoen. Ze dacht dat dit misschien iets te snel zou zijn, maar ze wilde het risico nemen. Ze was blij dat het er allemaal uit was, het scheelde een behoorlijke last, maar het was het allemaal waard geweest. Ze keek hem met een glimlach en schiterende ogen aan . Je kon in haar ogen zien hoe blij ze was.
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   di sep 19, 2017 8:21 pm

Voor hij het wist kwamen Malia's lippen tegen de zijne aan. Het verrasste hem, en dat was dan ook de reden waarom hij niet meteen reageerde. Maar toen zijn brein eenmaal doorhad wat er gebeurde kon hij het niet helpen om in de zoen mee te gaan. Even vergat hij de hele wereld, hij vergat zelf dat ze in de school waren, waar iedereen hen kon zien, en waar roddels zich snel verspreiden. En het was het allemaal waard. Hij had Malia al weken willen zoenen, maar hij had zichzelf er van weerhouden. Zo was hij niet, en hij wilde toen ook Stiles niet verraaden. Al wist de jonge weerwolf al dat hij dat niet deed. Zijn beste vriend had het beste voor hem voor, zelfs als dat betekende dat zijn ex dan zijn vriendin werd. Maar uiteindelijk moesten ze toch adem halen, en dus verbraken ze de zoen. Scott zocht Malia's ogen op, een warme kleur bruin en ze sprongen haast van vreugde. Een aanstekelijke glimlach verscheen op zijn gezicht, die kuiltjes in zijn wangen creëerde, zoals altijd. "Je verrast me nog altijd." Zei hij, maar niet op een slechte manier. Nee, Malia, ondanks haar moeite om zich aan te passen aan de mensen waar ze nu weer deel van uit maakte, was sterk. Haar kracht en vastberadenheid verraste hem zo nu en dan echt. Haar koppigheid echter niet, en hij wist dat ze die van beide haar ouders had, maar ze gebruikte het voor goed. En dat alles waren maar een deel van de redenen waarom hij verliefd op haar was geworden.

Malia Hale

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   di sep 19, 2017 9:27 pm

Ze hadden de zoen verbroken wamt ze kregen beide vrijwel geen adem meer. Malia zag dat scott haar aankeek en haar een aanstekelijke glimlach, waardoor Malia dan ook meteen terug lachte. Ze was blij dat dit alles niet voor niets was geweest. Ze keek hem met stralende ogen aan en hoorde zijn stem door haar oren gaan, waardoor ze een klein kriebeltje in haar oor kreeg. Ze luisterde naar zijn zo fijne stem en hoorde hem "je verrast me nog altijd zeggen" zeggen. Ze schonk hem een grote lach en keek naar zijn zacht chocola kleurige ogen, het was net alsof ze er in wegzonk maar dan op een fijne manier. Even later zei ze toch nog maar "wat zal ik zeggen, ik zit vol verrassingen" en schonk hem een lieve glimlach.
Profiel bekijken
Scott McCall
True Alpha

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   di sep 19, 2017 10:13 pm

Malia gaf hem ook een glimlach en reageerde na een of twee minuten dat ze vol verassingen zat. Scott lachtte haar toe. Dat zat ze zeker, en dat vond hij niet erg. Een voorspelbaar iemand zorgde voor een voorspelbare relatie. En een voorspelbare relatie ging bijna altijd stuk, naar zijn ervaring. "En daar ben ik blij om." Kreeg hij er nog net uit voor de bel door de schoolgangen luidde. [b]"Ik moet naar mijn les, maar ik zie je later, oké?" Zei hij, en niet op een antwoord wachtte stond hij op en drukte een kus op haar voorhoofd voor hij naar zijn klas ging.

Malia Hale

Character profile
Relationship:

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   di sep 19, 2017 10:33 pm

Scott vertelde haar dat hij blij was dat ze vol verrassingen zat. voordat malia kon antwoorden ging de bel al en stond Scott op. "ik moet naar mijn les, maar ik zie je later, oké" zei hij tegen haar waarna hij haar een kus op haar voorhoofd gaf. "oké, dan zie ik je straks" zei Malia hem met een glimlach na. Ze stond op en liep richting haar klas, ze had helemaal niet meer kunnen leren voor de toets maar na dit alles maakte haar dat niet meer uit. Ze liep het lokaal binnen en ging zitten nadenkend over wat er zonet wel niet allemaal was gebeurt. Het was net een droom geweest zo fijn vond ze het maar ze was nog veel blijer dat het werkelijk was gebeurt. ze pakte haar spullen en ging klaar zitten voor de toets.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: wolves without teeth   

wolves without teeth
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Teen Wolf :: Beacon Hills :: Beacon Hills High School-
Ga naar: