Teen Wolf Blood Moon
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Duik in de wereld van het bovennatuurlijke op Teen Wolf Blood Moon.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Accounts

Switch Accounts



 

 There's a whisper in my bones

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a whisper in my bones    There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 17, 2017 3:25 pm

ze zag dat scott haar volgde. op een gegeven moment ging ze stil staan voor haar kluisje "dus..., wat is jou eerste les straks" zei ze terwijl ze haar kluisje opende en haar boeken pakte "de mijne is geschiedenis" zei ze met een glimlach tegen Scott waarna ze zich omdraaide om hem aan te kunnen kijken


Laatst aangepast door Jana Moonstone op vr aug 18, 2017 8:28 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallory Scarlet
Admin



Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 01-12-15
Leeftijd : 22
Woonplaats : This universe

Character profile
Name: Scott McCall
Age: 18
Relationship:

There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a whisper in my bones    There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 17, 2017 3:52 pm

Jana vroeg hem wat zijn eerste les zou zijn over een paar minuten. Om eerlijk te zijn, wist hij dit zelf niet. Scott stopte een hand in de zak van zijn jeans en haalde er een verfrommeld papiertje uit. Hij streek het glad en het gaf zijn rooster weer voor de eerste week. "Eh, Biologie," Reageerde hij. "De mijne is Geschiedenis," vertelde Jana en draaide zich om om hem aan te kijken. "AP Biologie, eigenlijk," Voegde hij er nog aan toe. AP stond voor Advanced Placement, en hij had het nodig als hij een dierenarts wilde worden, ook al was het soms echt heel moeilijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twbloodmoon.actieforum.com
Gast
Gast




There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a whisper in my bones    There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 17, 2017 3:57 pm

scott vertelde dat hij Biologie zou hebben snel daarna verbeterde hij zichzelf dat het AP biologie was "aha AP biologie ik vindt biologie erg leuk maar het kan soms toch echt nog wel erg moeilijk zijn vind ik"zei Eowyn die hem met een glimlach aankeek even daarna draaide ze zich weer om, om haar kluisje dicht te doen en draaide zich weer terug naar scott "zullen we afspreken om in de pauze weer te kletsen vond het wel gezellig namelijk en ik zou graag je vrienden ontmoeten" zei ze met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Mallory Scarlet
Admin



Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 01-12-15
Leeftijd : 22
Woonplaats : This universe

Character profile
Name: Scott McCall
Age: 18
Relationship:

There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a whisper in my bones    There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 18, 2017 4:36 pm

"Aha AP Biologie. Ik vind Biologie erg leuk, maar het kan soms toch echt nog wel erg moeilik zijn vind ik," Vertelde Jana hem. "Doe jij ook AP dan? Dat is toch niet handig als je twee jaar weg bent geweest?" Vroeg hij haar. Het zou al moeilijk zijn om het dit jaar op te pakken voor Jana, laat staan dat ze nu ook nog eens Advanced Placement klassen ging doen. Dan moest ze of een genie zijn, of ze nam teveel op haar. Jana vroeg hem of hij nog wilde afspreken in de pauze omdat ze zijn vrienden wilde ontmoeten. "Eh ja, misschien." Reageerde hij wat schaapachtig. Hij was nog steeds niet helemaal zeker over haar, en om nu gezellig te gaan praten in de pauze zat er ook nog niet in naar zijn mening. Ze waren immers nog geen vrienden. Dat nam tijd. En daarbij, hij vertelde zijn pack liever over die van Jana zonder dat ze erbij was. "Maar ik moet kijken welke pauze ik heb." Mompelde hij, en kort daarna ging de bel. "Ik zie je nog wel eens." Vertelde hij haar. Hij had express niet straks of later nog wel gezegd. Want hij wilde geen beloftes maken die hij niet kon houden. Scott liep toen snel naar zijn eigen lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://twbloodmoon.actieforum.com
Gast
Gast




There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a whisper in my bones    There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 18, 2017 8:15 pm

Scott vroeg of ze ook AP biologie deed en dat dat misschien niet zo slim was als ze zo lang was weggeweest "nee, ik heb meegekeken maar heb besloten ondanks ik graag AP had gedaan om het toch maar bij gwn biologie te houden ook met de reden dat ik twee jaar weg was geweest" zei ze met een glimlach. daarna antwoorde hij dat hij nog niet wist of ze elkaar weer konden zien in de pauze "oke" antwoorde Jana een beetje teleur gesteld. hij begon het te hebben over dat hij nog moest kijken welke pauze hij had, en niet al te lang daarna ging de bel. "ik zie je wel eens" zei hij en liep snel naar zijn lokaal. "oké, zie je hopelijk snel weer" riep ze hem na waarna ze een beetje teleurgesteld naar haar eigen lokaal liep. ze dacht even dat hij haar niet aardig vond of dat ze te snel iets had gezegd wat misschien nog niet van toepassing was. wat er eigenlijk achter zat was dat ze hem wel een beetje leuk vond. ze wist dat dit niet zomaar in één keer zou gaan, maar toch had ze een ander gevoel dan anders bij hem. ze kwam uit haar gedachten en liep snel door naar haar lokaal hopend dat ze niet te laat zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: There's a whisper in my bones    There's a whisper in my bones  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
There's a whisper in my bones
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Teen Wolf Blood Moon :: Beacon Hills :: Beacon Hills High School-
Ga naar: